Wednesday 31 August 2016

Canterbury's Mariannil külas

Hei-hei!

Mida suuremaks ma saan, seda rohkem on mul sõpru-tuttavaid, kes kooli lõpetavad ja kuhugi mujale elama kolivad. Seetõttu jälgin kõiki vabu päevi ja minivaheaegu topeltvalvsa pilguga: et aga saaks jälle kuskile ära sõita ja kellelegi külla minna. Seekord juhtus nii, et vabariigi aastapäev oli kolmapäev ning minu kool otsustas, et kuna meile kõigile kuluks üks väike puhkus ära, jäetakse neljapäev ja reede vabaks. Mina pakkisin siis kohvrid, ostsin kaasa eestlase lemmiktoitu, kohukesi ja leiba ning läksin Canterburysse külla Mariannile, kes õpib Kenti ülikoolis. 

Reis oli üsna lühike, sest täispikki päevi jäi mul seal veeta umbes kolm, aga tore oli ikkagi, sest sain lõpuks ülevaate sõbranna elust ülikoolis. Nägin ära paremad sõbrad-tuttavad, käisin ülikoolis paaril loengul, mängisime tennist ja hüppasime läbi jõusaalist, nägin esimest korda elus ragbimängu, käisime õhtul väljas ning pidasime sõbra sünnipäeva, vahepeal jõudsime veel niisama maha istuda ja kõik jutud ka ära rääkida. Kurb on, kui sõbrad on kaugel, aga tore on omada põhjust kuhugi minemiseks ja uudistamiseks! :)

Panen mõned pildid siia alla, ehk annab veidike aimu sellest, kus käisin ning mida nägin.



Siis, kui Mariann läks seminarile, kuhu mind sisse ei lastud, sõin mina ülikooli kohvikus lasanjet.

Canterbury tänavad




Inglismaale jõudis kevad varem kui Eestisse.






Cheeky Nando's

Väike poodlemine kuulub alati reisi juurde ning väike photoshoot kuulub alati ostlemisega kokku.




Kuulus Canterbury katedraal



Mulle väga meeldivad vitraažid.

Väga.





Punane buss ja Big Ben ühe pildi peal, mida veel tahta?






See you later!
Elo Maria

No comments:

Post a Comment