Saturday 29 April 2017

Minu esimesed USA-seiklused

Heihopsti, sõbrad!

Kunagi detsembri lõpus, kui igavledes oma Facebooki ajajoont kerisin, avastasin sealt postituse Jaan Tallinna stipendiumi kohta, mis saadab Teaduskooli õpilasi Ameerikasse CFARi (Center For Applied Rationality) töötubadesse. Esimene reaktsioon oli küll, et tasuta reis on hea reis, aga kui lõpuks päriselt sinna sain ja ära käisin, tuli välja, et ikka tõesti vahva oli!

Reisiseltskond oli meil üpriski huvitav: mina, Hanna Britt (1. aasta matemaatikatudeng) ja Oleg (matemaatikadoktor). Otsustasime kohale minna kaks päeva enne seminari algust ning selle lühikese aja jooksul ära näha nii palju kui vähegi võimalik. Nii juhtus, et sõitsime autoga sadu kilomeetreid, nägime Yosemite rahvusparki, saime terve päeva San Franciscos ringi kõndida ja kahe päeva kohta seiklust oi kui palju! Järgnev seminar oli muidugi iseenesest juba sinna sõitmist väärt ja loodan, et kasutan edaspidi saadud teadmisi, et oma asjadega paremini hakkama saada.

Nüüd püüan välja valida kõige toredamad reisipildid, aga isegi väike valik neist on ikka päris pikk. Imetlege!

Selles hiiglaslikus lennukis veetsime umbes 12h, mina vaatasin selle aja jooksul näiteks 4 filmi :D

Ega seda Kuldset Väravat nägemata ei saa ju San Franciscos käia

Olegi esimene kord kiirteedel

Olegist sai Olga

Imeline isetehtud hommikusöök! Müslit ostsime sealt koju kaasa ka

Kes vähegi teab mind ja mu mäearmastust, võib ette kujutada seda õnne ja elevust, kui me mägede vahele jõudsime!

Kuigi Hanna Britt kaasa tulla ei otsustanud, tegime Olegiga paaritunnise jalutuskäigu natuke kõrgemale kui enne olime - ja vaade oli täiesti seda väärt! Ilm ka soosis meid, sest jalutuskäikude ajal torm kadus ja nägime isegi hetkeks päikest!

Nüüd, kui reisilt tagasi olen, märkan, et sedasama vaadet on täis Apple'i taustapildid, Tumblr ja üldse enam-vähem pooled internetis ringi liikuvad mäepildid. Saan neist kõigist mööda jalutada ja öelda, et mina nägin kõike seda päriselt!

Hommik San Franciscos algas kauni avastusega, et keegi on meie rendiauto akna sisse löönud. Autosse jäetud müslit ja kaelapatja siiski nähtavasti ei tahetud.

Kuigi ilmaennustus soovitas pigem toas istuda ja vihmast ilma nautida, oli tegelikkus palju vahvam ning vaade San Franciscole selge ja kaunis!

Proovisin esimest korda elus corn dog'i ehk maisijahus friteeritud vorsti ja see oli üllatavalt hea!

Vaade Coit Towerile

Miskit tuli ju koju kaasa ka võtta ja mis oleks parem kui hunnik suhkrut ja maapähklivõid? :P

Selles majas SF äärelinnas San Leandros ööbis kogu 5-päevase seminari ajal umbes 60 inimest

Eestlased ja Sebastian, Cambridge'i ülikooli 2. kursuse loodusteaduste tudeng

Vaade Helsingile ning terve ööpäev kestnud tagasireisi kolmas ja viimane lend.

Selline mu väike reisike siis oligi.