Friday 12 January 2018

Võsu ja Heinlaid!

See osa suvest, mille ma Eestis veetsin, osutus üsna lühikeseks, kuid suutsin selle suurepäraselt väga väga vahvate tegevustega täita. Ühel hetkel augusti alguses avastasin, et olin 5 päevaga 6 erinevas kohas olnud: Tallinn, Pärnu, Tartu, Võsu, Haapsalu, Heinlaid.

Pärnus käisime Birgiti ja Marianniga Merko Openi tenniseturniiril joonekohtunikeks. Natuke sai taskuraha, aga põhiliselt lihtsalt oli väga tore koos aega veeta. Sain esimest korda elus servijoont võtta, õnneks olid liivaväljakud.

Võsul toimus iga-aastane Viru bridge turniir, kuhu ma viimasel kahel aastal olen ka üheks-kaheks päevaks jõudnud. Seal on hästi hästi vahva, päev otsa saab mängida bridži, õhtul saab Lauri ja Maarja juures majutuda, toredate inimestega juttu ajada ja veini juua. 

Natuke pildikujul Võsu vibe'i ka: 





Pärast Võsu oli aeg võtta siht Haapsalu poole, kust algas paadiga teekond Heinlaiu poole. Nimelt oli Aapol ja Jasperil plaan Heinlaid üle vaadata, et kas see sobiks ühe sõjalise mängu korraldamiseks, sest see on üsna väike saar (1x1.5km) ning enam-vähem asustamata (st, seal oli meile teadaolevalt 1 maja, pärast leidsime metsast kogemata ühe veel). Mina ja Jasperi tüdruksõber Ida-Maria läksime rohkem sellepärast kaasa, et oleme lihtsalt toredad jne.

Ootasin Ida-Maria sugulaste terrassil Haapsalus teisi, lugesin raamatut ja võtsin päikest.

Selle paadiga saime Heinlaiule kohale, Pärast tuldi järele aga juba suurema paadiga, sest ilmateade lubas veidi suuremaid laineid.

Aapol oli välja prinditud saarest aerofoto, mille järgi me navigeerusime. Õnneks olid härrad Tulen Metsast ja Käisin Sõjaväes oluliselt paremad orienteerujad kui mina, nii et me päriselt ka jõudsime kohtadesse, kuhu jõuda tahtsime.



Kuna sääski oli meeletult palju ja magamine oli niikuinii raskendatud, otsustasime Aapoga päikeseloojangu ära oodata. Polnud üldse paha idee.

No comments:

Post a Comment