Thursday 3 July 2014

Tervitus!


Minu nimi on Elo Maria, ma olen 16-aastane Tallinna tüdruk, koolis käin Tartus Hugo Treffneri Gümnaasiumis ja 2014/2015 õppeaasta veedan vahetusõpilasena Prantsusmaal.

Miks ma tahan vahetusõpilaseks minna? See on küsimus, mida minult praeguseni kindlasti kõige rohkem küsitud on. Ega ma kindlat vastust ei oskagi öelda. Tahan lõpuks õppida selgeks prantsuse keele, millega ma tänu Tallinna Prantsuse Lütseumile juba aastast 2004 tutvunud olen, elada teises kultuuriruumis, võibolla ehk õppida midagi rohkemat endagi kohta... Kindlasti ei oota ma vahetusaastalt ainult lusti ja lillepidu (tean omast käest, et oma kõige kallimatest, eelkõige oma kullakallist emmest ja ka parimatest sõpradest, on raske eemal olla), aga loodan, et mul tuleb üks tore ja unustamatu aasta!


Peret, kus elama hakkan, ma veel ei tea ning seega pole mul ka aimugi, kuhu Prantsusmaa otsa ma satun, aga hetkel ma seepärast veel ülearu ei muretse. Eks kõigeks ole oma aeg. :)

No comments:

Post a Comment