Friday 15 August 2014

Arrival family

Hei!

12-14 augusti veetsin Toosikannus maleva kokkutulekul, mille minu malev (Ranna Rantšo II) ära võitis!


Et mul oli aga selle võidu eest väljas olemisega jube kiire, ei jõudnud ma üldse oma telefoni juurde sattuda ning nii juhtuski, et kui ma teisel ööl umbes kell pool 5 hommikul lõpuks suure lootusega ja kahtlustavalt oma telefoni avasin (sinna oli tekkinud vastamata kõne võõralt lauatelefoninumbrilt) ning meili tsekkisin, oli sinna tekkinud kiri selle kohta, et mulle on leitud arrival family.

Arrival family on see pere, kelle juures ma elan niikaua, kuniks mulle leitakse püsipere, kus ma saan terve aasta elada. See süsteem aitab kindlaks teha, et saan minna Prantsusmaale samal ajal kui kõik teised ning ei pea oma vahetusaastat selle pärast edasi lükkama või ära jätma, et mul veel peret pole. Mingi lootus on ka, et ma meeldin oma arrival family'le nii palju, et nad otsustavad mu ikkagi terveks aastaks enda juurde võtta.

Nii palju kui ma praegu olen aru saanud, elab mu arrival family Grasse'is, see asub Lõuna-Prantsusmaal, Cannes'ist umbes 20km. Koolis hakkan käima Cannes'is kusagil erakoolis, sest riigikoolid on kahjuks kõik juba täis. Peres on ema, isa ja minuvanune tütar, kõik neist tegelevad muusikaga ning hostõde käib ka ratsutamas. Neil on koer ka.

Hoidkem siis pöialt, et mu pereotsingud saaks kiiresti läbi! ;)

No comments:

Post a Comment